CGP – 5 vrst grafičnega oblikovanja, ki jih morate poznati

CGP je ustvarjanje vizualnih kompozicij za reševanje problemov ter sporočanje idej s pomočjo tipografije, slik, barv in oblik. Zato ni samo enega načina kako da vizualno pritegnete pozornost svojih potencialnih strank.

CGP 

Predstavili vam bomo 5 vrst grafičnega oblikovanja, ki vam lahko služijo kot ideja za vaš CGP.

CGP – VIZUALNA IDENTITETA

Identiteta blagovne znamke je način, kako podjetje sporoča svojo osebnost, ton ter čustva in izkušnje. Grafično oblikovanje vizualne identitete je prav to: vizualni elementi identitete blagovne znamke, ki delujejo kot obraz blagovne znamke in s podobami, oblikami in barvami sporočajo te neoprijemljive lastnosti. Poleg standardnih vizitk in poslovnih pisarniških potrebščin CGP vizualne identitet razvija tudi sklop vizualnih smernic blagovne znamke.Te smernice pomagajo zagotoviti doslednost blagovne znamke v vseh prihodnjih aplikacijah.

CGP – EMBALAŽE

Večina izdelkov potrebuje določeno obliko embalaže, ki jih zaščiti in pripravi za skladiščenje, distribucijo in prodajo. Oblikovanje embalaže pa lahko potrošnike tudi neposredno nagovarja, zato je izjemno dragoceno tržno orodje. Oblikovalci embalaže oblikujejo koncepte, razvijajo makete in ustvarjajo datoteke, pripravljene za tiskanje izdelka.

CGP – ZA OGLAŠEVANJE 

Podjetja so odvisna od uspešnih trženjskih prizadevanj, da bi se vključila v proces odločanja svoje ciljne skupine. Odlično trženje pritegne ljudi na podlagi njihovih želja, potreb, zavedanja in zadovoljstva z izdelkom, storitvijo ali blagovno znamko. Ker je za ljudi vizualna vsebina vedno bolj privlačna, grafično oblikovanje pomaga organizacijam pri učinkovitejšem oglaševanju in komuniciranju. Primeri marketinškega grafičnega oblikovanje so:letki, plakati, oglasi v revijah, infografike, brošure, grafike na družbenih medijih, grafike za spletno stran ali blog …

CGP

CGP – ANIMACIJA

Grafika gibanja je grafika, ki se giblje. To lahko vključuje animacijo, zvok, tipografijo, slike, video in druge učinke, ki se uporabljajo v spletnih medijih, na televiziji in v filmih. Priljubljenost tega medija se je v zadnjih letih močno povečala, saj se je izboljšala tehnologija in so video vsebine postale kraljevske. Primeri gibljive grafike: oglasi, promocijski video posnetki, spletne strani, naslovna zaporedja in zaključni napisi, predstavitve …

CGP – UPORABNIŠKEGA VMESNIKA

Uporabniški vmesnik (UI) je način, kako uporabnik komunicira z napravo ali aplikacijo. Oblikovanje uporabniškega vmesnika je postopek oblikovanja vmesnikov, da so enostavni za uporabo in zagotavljajo uporabniku prijazno izkušnjo. Uporabniški vmesnik vključuje vse stvari, s katerimi uporabnik komunicira – zaslon, tipkovnico in miško, vendar se v okviru grafičnega oblikovanja oblikovanje uporabniškega vmesnika osredotoča na vizualno izkušnjo uporabnika in oblikovanje grafičnih elementov na zaslonu, kot so gumbi, meniji, mikrointerakcije in drugo. Primeri: oblikovanje spletnih strani, oblikovanje tem (WordPress, Shopify), oblikovanje aplikacij …

 

Ali potrebujete pomoč pri izdelavi CGP? ProMarketing si želi razumeti potrebe in želje vašega podjetja ter bomo skupaj definirali, kako si želite komunicirati s strankami skozi vizualne vsebine. Skupaj poiščimo prave vizualne rešitve.