Digitalni marketing in negativna konkurenca

V tem članku je zapisanih nekaj več besed o tem kaj je digitalni marketing in negativna konkurenca skozi oči seo dela.

SEO je sicer oznaka za search engine optimization in glede na to, da boste pod tem pojmom na tujih spletnih straneh našli že ogromno zapisov o tem, velja nasvete in vsebine v zvezi z seo na slovenski spletni sceni, iskati pod pojmom spletna optimizacija.

Zelo obširno in v celoti je sicer spletna optimizacija in digitalni marketing opisan že na spletni strani (na povezavi), a, če si želite preproste in jasne razlage, kaj vam digitalni marketing sploh lahko prinese v vašem spletnem poslu, vas vabimo, da si preberete spodnji zapis.

Digitalni marketing skozi SEO prinaša na vaših spletnih straneh več koristi:

  • med prvimi je zagotovo ta, da skozi strateško načrtovan digitalni marketing lahko zgradite lasten medijski kanal za obveščanje, targetiranje in informiranje obstoječih kupcev in strank, potencialnih strank, kakor tudi za informiranje vaših btb poslovnih partnerjev
  • druga prednost digitalnega marketinga je priložnost, da se z njim “osvoboditve” odvisnega odnosa z oglaševalskimi hišami in medijskimi portali, ki se prav tako kot vi, trudijo pripeljati obiskovalce in spletni promet, na njihove spletne strani
  • tretja, verjetno največja prednost digitalnega marketinga, če ga imate “pospravljenega pod svojo kapo” pa je ta, da vam je preko njega omogočena hitra prilagoditev na trgu ali izjemno hiter vnos novega produkta oz. storitve, ki jo nameravate ponuditi na trgu.

Seveda ima digitalni marketing tudi svoje pomanjkljivosti.

Digitalni marketing in negativna konkurenca

Digitalni marketing in negativna konkurenca

Če razmišljate, da bi se sami lotili digitalnega marketinga v okviru svoj kapacitet, znanj, izkušenj in možnosti, vzemite v zakup, da se boste skozi čas srečali s konkurenco.

Pri čemer niso konkurenca na tej poti podjetja, ki proizvajajo ali ponujajo iste storitve kot vi sami, temveč podjetja, ki se tudi sama ukvarjajo z digitalnim marketingom in spletnim nastopom.

Prej ali slej se boste srečali na spletu z njihovimi metodami, pri čemer pa je najbolj pomembno, da si zapomnite ali, da se priučite vsaj ene: in ta je tudi negativni digitalni marketing.

Žal boste skozi svoje digitalno udejstvovanje na spletu, priča tudi primerom, ko se konkurenca pri vam dejanskih produktih in storitvah, poslužuje (vedoč ali nevedoč) načinov in metod, ki lahko vam na spletu tudi škodijo.

Zato je pomembno, da se o teh metodah priučite – da se jih boste znali ubraniti ali, da jih boste vsaj znali zaznati in jih priglasili ustreznim inštitucijam, ko bo za to potreben čas.

Zelo koristen video, kjer je opisan digitalni marketing in negativna konkurenca, je tudi ta: