Kako preko interneta prodajati npr. spalnice?

Spalnice so en tak, zelo zanimiv produkt, ki se (to ni več nobena skrivnost) preko spleta prodajajo že preko različnih spletnih strani.

Če se boste sprehodili po trgu ponudbe spalnic preko interneta v Sloveniji, boste videli, da jih ponujajo številni ponudniki (mimovrste, salonpohištva, harveynorman), poleg tega pa spalnice lahko dobite tudi preko bolhe in podobnih (v večji meri na bolhi sicer dobite rabljene spalnice).

To, da se spalnice torej ponujajo na spletnih straneh, je prvi dokaz, da trg za spalnice, na internetu, obstaja.

Drugi dokaz je še bolj preprost in še bolj “empiričen”. To je  izražen v številki. V keyword plannerju od Googla preprosto preverimo koliko je kaj povpraševanj na temo spalnic na trgu v Sloveniji (kako naredimo to smo pokazali na primeru garderobnih sob, tukaj).

In ugotovimo, da je mesečnih povpraševanj po spalnicah, kar 2400. Ta številka sicer skozi mesece niha (odvisno od sezone), ampak vseeno 2400 ljudi v povprečju na mesec v google vtipka besedico spalnice.

prodajni lijak
Kreiranje prodajnega lijaka za spalnice

Da ujamemo te, ki vtipkajo to besedo, imamo na googlu dve poti.

Prvič – plačamo za to besedo in naš oglas se bo pojavil na prvi strani googla.
Drugič – ne plačamo za to besedo, ampak se začnemo s seom prerivati na prvo stran googla.

Prednost plačanega oglasa je v tem, da bomo obiskovalce dobili takoj, ko bo oglas aktiviran. To pa se zgodi (po plačilu seveda) v nekaj minutah.

Druga pot nam omogoča, da za obiskovalce ne plačamo – razlika pa je v tem, da do teh povpraševanj, po drugi poti, pridemo čez dlje časa (tudi čez kakšno leto ali več).

Ampak, to, da ujamemo povpraševalce za spalnice, še ni prodaja.

To je šele prvi korak.

Zdaj, ko so na en ali drugi način, obiskovalci prišli na našo spletno stran, je treba te pozvati (na različne načine), da pri nas oddajo zanimanje za spalnico.

Eni sicer niso kupci (zato teh ne pozivamo k oddaji zanimanja, ker smo za njih preprosto preveč vsiljivi in še ne zanimivi).

Drugi samo gledajo kaj vse dela konkurenca.
Tretji primerjajo spalnice med seboj.

Nekateri pa se dejansko že zanimajo za ceno.

Zdaj z vsakim izmed teh tokov poskušamo doseči svoje.

Od interesentov za nakup rabimo čimveč informacij o tem kakšno spalnico iščejo, od kod so, v kakšnem cenovnem razponu naj bo spalnica, katero pohištvo naj vključuje spalnica, ali naj bo vključena dostava in montaža, ipd….

Od tistih, ki zbirajo ideje za svojo bodočo spalnico, bomo želeli imeti le email (da jim lahko kasneje pošljemo še več idej o spalnicah – ko bodo enkrat bolj zagreti za nakup spalnice).

Se nadaljuje….