LINKEDIN OMREŽJE: 4 NAČINI,KAKO VAM LAHKO POMAGA V MARKETINGU

LINKEDIN OMREŽJE: 4 NAČINI, KAKO VAM LAHKO POMAGA V MARKETINGU

Danes obstaja veliko različnih možnosti kako tržiti in oglaševati na spletu. Predstavili vam bomo predstavili 3 možnosti, kako vam lahko LinkedIn omrežje pomaga na začetku vaše kariere, pa tudi ko že izgradite osebno znamko in pridobite ciljno občinstvo. Poleg tega pa dopolnite tudi ostale marketinške aktivnosti vašega podjetja. Vse to lahko učnikovito dopolnjujete in gradite naprej na LinkedIn omrežju.

LinkedIn omrežje

Grajenje osebne znamke na lastnem profilu:

Profili na družbenih omrežjih so lahko naši najboljši prijatelji, če želimo naš izdelek predstaviti trgu. Včasih je to bil Facebook, danes pa obstaja veliko število družbenih omrežij, ki nam pri tem pomagajo. LinkedIn je bolj profesionalno omrežje, kje se trudimo da predstavimo naš profesionalni profil. Vaš lasten profil, vam lahko najbolj pomaga pri izgradnji osebne znamke.

Čeprav LinkedIn uporabljate kot oglaševalsko platformo v vašem podjetju, pa je LinkedIn omrežje odlična platforma na kateri lahko predstavite sebe in gradite svojo kredibilnost v profesionalni vlogi. Z osebnim profilom lahko dopolnite aktivnosti, ki jih izvajate na LinkedInu v sklopu podjetja in tudi na vašem profilu podelite kakšen blog, z vaše spletne strani. Ni nujno da podelite vsak blog,  ali vsako objavo, ampak le to kar mislite, da bo vaše sledilce na LinkedInu zanimalo in jih morda, prepričalo da postanejo vaše stranke. Spodbujamo vas, da delite tudi lastne zapise in objave, s katerimi boste zgradili močnejše odnose z vašimi sledilci. Lahko objavite tudi fotografijo iz kakšnega dogodka, morda ste imeli pred kratkim kakšno delavnico ali ste kje predavali. Lahko pa podelite tudi informacijeo dogodku, ki ste se ga udeležili in kaj ste se naučili. Vse to je samo še ena možnost za izgradnjo vaše osebne znamke.

Organske aktivnosti podjetja in grajenje blagovne znamke

LinkedIn omrežje vam omogoča, da na njem pokažete svoje podjetje in sicer tako, da odprete LinkedIn stran podjetja ali »LinkedIn company page«. LinkedIn strani podjetja so pogostejše med podjetji, ki delujejo B2B a vendarle jo lahko odpre prav vsak in na tem omrežju prikaže svojo znamko. Na strani podjetja lahko opišete podjetje in stran grafično zasnujete tako, da bo v skladu z barvami in sporočili podjetja. Prav tako kot na osebnem profilu lahko na strani podjetja delite objave z vašimi sledilci in gradite mrežo sledilcev. Objavljate lahko videoposnetke, dokumente, slike ali le besedilne objave in tako vaše sledilce seznanite z aktualnim dogajanjem v vašem podjetju. Uporaba LinkedIn strani podjetja je zelo koristna, če želijo podjetja zgraditi močen employer branding in iskati talente za zaposlitev.

linkedin omrežje iskanje talentov

Vsebinski marketing na profilu podjetja

Vsebinski marketing je ustvarjanje in izmenjava vsebin, ki bodo dosegle vašo ciljno publiko. Lahko vam pomaga izboljšati prepoznavnost blagovne znamke, povečati prodajo, se povezati s ciljno publiko in pridobiti potencialne stranke. Glede na to, da je vsebinski marketing strateški pristop usmerjen v konstantno ustvarjanje in distribucijo relevantne vsebine z visoko vrednostjo. Čeprav potrebujete s pristopom vsebinskega marketinga nekaj več časa, je cilj vsebinskega marketinga da pritegne in ohrani čim večje število strank in ima dolgoročni učinek. Uporaba vsebinskega marketinga, bo vam profil popestrila in z vašo kreativnostjo pritegnila stranke.

Vas zanima več o vsebinskem marketingu?

Advertising oziroma oglaševanje

Advertising ali oglaševanje. Seveda najhitrejša vrsta komunikacije z katero pridobite stranke in jim predstavite svoj izdelek. Obstaja veliko načinov, kako spoznati publiko z izdelki. Izberite način, ki vam najbolj ustreza, pa tudi, ki najbolj ustreza vašim strankam. Oglaševanje bi lahko bilo med zelo pomembnimi elementi podjetja, ker si lahko predstavite vse, kar si želite, da si vas vaše občinstvo zapomni. LinkedIn ponuja široko paleto možnosti za oglaševanje, ki se razlikujejo od pozicije oglasa, kreative, ki je uporabljena v oglasu in tudi cene in načina plačila oglasa. Pri nekaterih oglasih plačujete glede na klik na oglas, te imenujemo »pay per click«, medtem ko pri drugih lahko plačujete za druge akcije, ki jih posamezniki izvedejo, ko se srečajo z vašim oglasom.

Za katere marketinške aktivnosti pa se boste odločili vi?