Onsite in offsite optimizacija: kakšna je razlika?

Onsite in offsite optimizacija: kakšna je razlika in zakaj ju potrebujete?

Onsite in offsite optimizacija sta del SEO – search engine optimization. Pripomoreta k večji kredibilnosti vaše spletne strani.

 

Kaj je SEO?

SEO (optimizacija za iskalnike) je postopek, s katerim spletno mesto naredite privlačno za iskalnike. Spletna stran nima smisla, če je ljudje ne najdejo. Glavni poudarek vaših prizadevanj za SEO mora biti sprva na SEO na spletnem mestu, ki se nanaša na vsebino na vašem spletnem mestu. SEO zunaj spletnega mesta vključuje spletna mesta, ki se povezujejo z vašim spletnim mestom in mu tako dajejo avtoriteto. Ti koncepti so gradniki, ki jih potrebujete za ustvarjanje odličnega spletnega mesta, ki ga je mogoče zlahka najti.

Onsite in offsite optimizacija: kakšna je razlika in zakaj ju potrebujete?

Kaj je ONSITE SEO?

Je optimizacija izvedena na sami spletni strani. Izvaja se s prilagoditvijo nekaterih sestavnih delov spletnega mesta, tako da lahko iskalniki jasno razumejo namen vaše vsebine. V zameno za ta skrbni premislek iskalniki spletna mesta nagradijo z višjimi uvrstitvami v iskalnem indeksu. Obstaja več ključnih sestavnih delov onsite SEO, ki so temelj za izboljšanje uvrstitve strani v vaši specifični panogi.

 

  • Ključne besede
  • Vsebina
  • Naslovi
  • Hitrost nalaganja
  • Vhodne povezave
  • Slike z oznakami Alt

 

To so področja, ki so popolnoma pod vašim nadzorom. Če začnete pri vrhu z zanesljivo raziskavo ključnih besed in kakovostno vsebino, ki vsebuje te ključne besede, boste prišli na pravo pot. Podrobnosti so pomembne, saj boste tako ohranili prednost pred konkurenco.

 

Kaj je Offsite SEO?

SEO izven spletnega mesta je koncept povezav drugih spletnih mest na vaše spletno mesto, kar pomeni, da ste avtoriteta v svoji panogi. Algoritem iskalnika Google pripisuje avtoriteti spletnega mesta precejšnjo težo. Ta lahko izhaja iz dejstva, da je spletno mesto že dolgo časa aktivno, ali iz zunanjega sodelovanja. Čakanje, da se vaše spletno mesto stara, ni dobra strategija. V nadaljevanju je predstavljenih nekaj najpomembnejših načinov za razvijanje SEO izven spletnega mesta:

 

  • Vsebina, ki jo je mogoče deliti: Ustvarjajte vsebine, ki so zanimive in zabavne, zaradi česar jih ljudje želijo deliti.
  • Trženje s pregledi: Uporabite spletna mesta s pregledi, da povečate število ljudi, ki govorijo o vašem podjetju. Obstajajo tudi drugi razlogi, zaradi katerih je lahko vaš javni ugled zelo pomemben.
  • Pridobivanje vplivnežev: Prepoznajte svoje ciljno občinstvo in ugotovite, komu že zaupa. Sodelujte s temi ljudmi.
  • Pisanje gostujočih blogov: Pisanje bloga za nekoga, ki je avtoriteta v vaši panogi, je dober način za pridobitev izpostavljenosti. Ne pozabite na povezavo do svojega spletnega mesta.
  • Družbeni mediji: Ohranite aktivne družbene medije, da boste vključili ljudi in spodbujali dejavnosti na svoji strani. Ponudite jim nekaj, o čemer se lahko pogovarjajo na svoji strani.

 

Potrebujete pomoč z onsite ali offsite SEO? Kontaktirajte Pro Marketing.