Pisanje bloga [vse kar morate vedeti o bloganju]

Ima vaša spletna stran vse elemente optimizirane spletne strani, ampak še vedno ne dosega želenih rezultatov? Velika verjetnost je, da vam pisanje bloga povzroča težave. Če je blog na vaši spletni strani narobe napisan, ali pa ga ne širite dovolj pogosto, se to lahko vidi v uvrstitvenih rezultatih, ki vam bi naj prinašali promet.

Če je pisanje bloga res tisto, kar vam onemogoča uspešno spletno prodajo, si dalje preberite ta prispevek, v katerem smo zapisali najpomembnejše stvari, ki jih morate poznati za pisanje bloga.

pisanje bloga

Kaj je blog in kaj je pisanje bloga

Blog je lahko del vaše spletne strani ali cela spletna stran. Je platforma na katero dodajate t.i. blog objave, ki so lahko različni nasveti, opisi vaših izdelkov ali storitev, itd. Blog objave so torej vsebinski prispevki.

Najprej razčistimo najpreprostejše zadeve. Možnosti, da vaša spletna stran ne uspe, se močno znižajo, če vanjo ne dodate bloga. Takšne spletne strani so zelo šibke iz vsebinskega vidika. Uporaba ključnih besed se grozovito zmanjša, prav tako se zmanjša uporaba notranjih (in zunanjih) povezav.

Vse to ima velik vpliv na uvrstitev in kmalu bote videli, da se vam redno pisanje bloga bolj splača, kot utrujajoče spravljanje spletne strani na vrh iskanih rezultatov, brez njega.

Pisanje bloga je proces dodajanja vsebinskih blog objav na vašo spletno stran. Te je najbolje dodajati sproti, saj ima to številne koristi za vašo spletno stran – več o tem si lahko preberete spodaj.

Blog zapis na Magus.si na temo bolečine v kolkih

Na spletni strani Magus.si se držijo uporabe bloga in njegove redne nadgradnje. Na spodnji sliki vidite kazalo prispevka na temo bolečine v kolkih. Cilj je bralcem predstaviti problem in jim na najboljši načim pomagati poiskati rešitev. Točno tako se pisanja blog zapisov loteva Magus.si. Če želite o njihovih blog zapisih izvedeti več, preberite bolečine v kolkih Magus.si.

pisanje bloga - bolečine v kolkih

Kako izvajati pisanje bloga

Pisanje bloga bo uspeh vaše spletne strani zelo spremenilo, če to delate kakovostno in sproti. Kako? Poglejte spodnji primer:

Primer dobrega blog zapisa na temo bonitetna ocena podjetja – Ebonitete.si

Poglejte spodnjo sliko in preverite dolžino blog zapisa. Na sliki je morda 80 besed. Ebonitete.si vseeno v tem kratkem delu blog objave upoštevajo pravila spletne optimizacije. Za tiste, ki jih zanima bonitetna ocena podjetja, so pripravili samo najpomembnejše informacije in dodali povezave, ki o vsebini še več razložijo.

Če pa preverite povezavo na Ebonitete.si pa boste videli, da je prispevek targetira na več ključnih besed in kako to vpliva na dolžino celotnega prispevka.

pisanje bloga - bonitetna ocena podjetja

 

Zgoraj ste videli primer dobrega bloga sedaj pa bomo povzeli, kako lahko tudi vi napišete tako dober blog in se z njim uvrstite višje na prvi strani Googla:

  • Pisanje bloga izvajajte sproti. Če do sedaj bloga niste pisali redno, pričnite z eno blog objavo dnevno. Začetniki, ki pričnejo z bloganjem lahko celo pišejo dvakrat dnevno. Čez čas bo rednost pisanja vašega bloga upadla, vaš obisk pa rastel. Pisanje bloga bo po kakšnem letu ali več padlo na tedensko pisanje, na koncu celo na mesečno. Vaš obisk bo vseeno rastel.
  • Držite se pravil pisanja bloga. To je pomembno še posebej za začetnike pisanja bloga. Dokazano je, da so na Googlu najuspešnejši tisti blogi, ki imajo nad 3000 besed. Minimum besed na eno blog objavo je od 600 – 800 besed.
  • Vaš blog je vaša spletna stran – tudi blog objave morate spletno optimizirati. Za pomoč pri optimizaciji vašega bloga vam lahko pomagajo različni vtičniki, npr. YOAST vtičnik. Ti so – če pišete na wordpressu – v večini brezplačni.
  • Uporabljajte različne marketinške trike in formule. Pisanje offsite SEO člankov morda res ne potrebuje tako kakovostno porabljenega časa, onsite SEO se po tem zelo razlikuje. Ker blog pišete na svoji glavni spletni strani, pričakujte, da bodo to vaši kupci videli. Na podlagi tega se lahko celo odločijo, če bodo vaš izdelek kupili ali ne. Priporočamo formulo AIDA.

O čem blogati

Če boste blog vsebine res pisali vsak dan, se boste morda srečali s težavami glede iskanja vsebine. Ta težava je hitro rešena, če posvečate pozornost svoji konkurenci.

Vaši konkurenti lahko prodajajo enak izdelek, storitev, ali pa targetirajo enako ključno besedo kot vi. Zato si poglejte kakšno snov pišejo oni. Google namreč prispevke, ki so sorodni najboljšim, postavi višje v iskane rezultate.

Pozor!!! Člankov ne smete kopirati ali prepisovati. Za to vas lahko Google kaznuje in vaša stran bo spet padla.

Pisanje vsebine za odkup terjatev na Prvafina.si

Na spletni strani Prvafina.si smo našli dober primer uporabe vsebine, ki jo spletna stran uporablja v povezavi s svojimi storitvami. Tako ne samo uspejo na višji uvrstitvi na prvi strani Googla, ampak tudi svoje bralce na spletni strani zadržujejo več časa. Tudi čas, ki ga obiskovalci porabijo na vaši spletni strani šteje kot uvrstitveni faktor. Na strani za ugoden odkup terjatev Prvafina.si lahko preverite več članka.

pisanje bloga - odkup terjatev

 

Čez čas vam bo tudi tako zmanjkalo idej in to rešite z izboljševanjem vaših starih blog vsebin.

Preverite najstarejše članke, ki ste jih napisali. Morda najdete pomembne vsebine, ki ste jih uporabili s takratnimi blogerskimi zmožnostmi in je vsebina “zapravljena”. To ni res.

Vedno je čas za izboljševanje in tudi svoje bloge lahko nadgrajujete. V naslove lahko celo dodate letnici vaše nadgradnje, da vaši bralci lahko sledijo najnovejšim objavam.

Za podrobnejši vpogled v svet bloganja si lahko pogledate spodnji video: