3 preprosti triki za izboljšanje spletne strani

Glede na to, da je tematika izboljšanja spletne strani, predvsem v očeh seo, opisana že na prvi strani, so spodaj, za vse, ki jih ta tematika zanima, predstavljeni še 3 preprosti triki za izboljšanje spletne strani.

3 preprosti triki za izboljšanje spletne strani

Ti triki so:

Dodajanje no follow oznake zunanjim povezavam

3 preprosti triki za izboljšanje spletne straniŽe to, da se sploh odločimo in na svoji spletni strani v vsebinah gradimo zunanje povezave, je za marsikoga bogokletno. Razlog je v tem, da imajo lastniki spletnih strani občutek, da, če gradijo zunanje povezave na svojih spletnih straneh (na katere pa se trudijo sami pripeljati promet), da s tem delajo reklamo tistemu na katerega kaže povezave.

A iz vidika izboljšanja spletne strani, še posebej pa iz oči SEO stroke, je za spletno stran pozitivno, če ima v svojih vsebinah zunanje povezave na druge spletne strani, ki še dodatno opisujejo problematiko o kateri je na njihovi spletni strani govora. Povezave, zunanje še posebej, predstavljajo soseščino, ki spletnim iskalnikom pove, s katerimi drugimi spletnimi stranmi, se naša spletna stran, povezuje. Bolj kot se naša spletna stran povezuje z drugimi kredibilnimi in avtoritativnimi spletnimi stranmi, bolj postaja tudi sama, v očeh Googla, bolj kredibilna.

S tem pa narašča njena pozicija v iskalniku.

Pri gradnji teh, zunanjih povezav je pomembno, da le te označimo z nofollow, saj s tem zadržimo, kljub delujoči povezavi, link juice, ki se iz ene spletne strani, na drugo pretaka ravno preko teh povezav. Povezave na morebitne ostale naše spletne strani naj bodo zato do follow, povezave na tuje spletne strani, pa no follow.

Določitev, da se zunanja povezava odpre v novem spletnem oknu

Tudi ta trik zahteva samo “eno kljukico” tam, kjer označimo besedilo, da naj kaže na neko drugo spletno stran. V wordpressu nam to omogoča, da s kljukico določimo, da se naj ob kliku uporabnika, na zunanjo povezavo, nova spletna stran, odpre v novem oknu. V ozadju pa ostaja naše okno odprto.

Če torej uporabnik klikne na zunanjo povezavo, bo sicer res “priletel”, na drugo spletno stran, a hkrati bo v ozadju ostala odprta naša spletna stran, na kateri pa bo tekel čas – pri čemer pa vemo, da je čas, ki ga spletni uporabniki, preživijo na naši spletni strani, pravtako pomemben faktor pri rangiranju določene spletne strani v iskalniku.

Boljše rangiranje spletne strani pa že sodi v okvir optimizacije spletne strani in izboljševanja internetne prodaje.

Uporaba semantike v meta opisu in seo naslovu

Tretji optimizacijski trik je vezan na semantiko. Google že lep čas v spletnih besedilih, ne “preverja” samo gostoto uporabe ključnih besed, temveč tudi pojav sorodnih, t.i. semantičnih besed, v celotnem besedilu. Na ta način lažje razume o čem celotno besedilo govori.

Iz oči seo je zato dobro, če v podnaslove v besedilu in tudi v naslov ter meta opis, smiselno in tako, da priteguje vpnemo ne samo ključno besedo, na katero je spletno besedilo optimizirano, ampak tudi sinonime dotične ključne besede.

Ključna besedna zveza za optimizacijo tega prispevka: 3 preprosti triki za izboljšanje spletne strani