Odzivni dizajn spletne trgovine

Veliko vprašanj dobim, kaj pomeni odzivni dizajn spletne trgovine.

Kaj pomeni odzivni dizajn spletne trgovine?

Odzivni dizajn spletne trgovineOdzivni dizajn (angl. responsive design) spletne strani se odziva (angl. responds to) glede na vrsto naprave, prek katere gledate spletno stran.

Z odzivnim dizajnom se spletna stran samodejno prilagaja glede na napravo, ki jo gledalec uporablja. Pri tem se spremeni postavitev spletne vsebine, glede na to, ali ste spletno stran obiskali prek namiznega računalnika, laptopa, 10-palčne / 7-palčne ali 4-palčnega pametnega zaslona. Oblika spletne strani se spremeni tudi glede na to, ali spletno stran gledate prek ožjega ali širšega videza na vaši tablici ali telefonu. Oziroma ali jo gledate v celozaslonskem načinu ali v skrčeni/zožani obliki na veliki televiziji ali računalniku.

Glejte še: marketing spletne trgovine

Zakaj mala podjetja potrebujejo odzivni dizajn?

1.    Prihranite čas

Namesto, da bi oblikovali ločene spletne strani, eno za namizni računalnik, drugo za mobilnik, preprosto izberete odzivno temo. Tako da boste posodabljali vašo spletno stran samo na enem mestu.

2. Prihranite denar

Če bi želeli ustvariti ločene strani za namizje, iPhone, Android, iPad in druge tablice, bi bilo zelo drago. Težava bi se pojavila tudi, ker bi bilo potrebno ustvariti novo spletno stran vsakič, kadar se pojavi nova naprava na tržišču. Z odzivno zasnovo spletne strani, je potrebno zgraditi samo eno spletno trgovino.

3. Bodite privlačni za širši krog publike

Ključ za uspeh je tudi pri spletnem trženju, da ste prisotni tam, kjer so vaše stranke. Če vaša spletna stran ni pravilno prikazana na mobilnih napravah, boste izgubili ne le stranke, ampak tudi prodajo. Spletna trgovina, ki ima odzivni dizajn, bo privlačna za vse obiskovalce, ne glede na to, katero napravo uporabljajo, in od kjer do nje dostopajo.

Resnična zgodba: obisk spletne strani prek mobilnika

Miha je bil s kolegi na »čik pavzi«. Ker je bil lačen, si je hotel naročiti prek telefona odlično kitajsko hrano iz znane restavracije. Ko je spletno trgovino odprl, jo je moral povečevati, da je sploh videl, kaj piše, saj so bile črke na zaslonu premajhne za mobitel. Druga težava pa je bila, da je le s težavo in po dolgem brskanju le uspel najti telefonsko številko za naročilo. Po ogromno truda in iskanja po spletni strani je Miha le uspel najti številko in naročil hrano. Če si ravno te hrane takrat ne bi tako močno zaželel, bi že zdavnaj zapustil spletno stran brez naročila. Če bi imela omenjena kitajska restavracija odzivno spletno trgovino, bi Miha hrano naročil “en dva tri” in bi poleg dobrega kitajskega kosila namesto deserta dobil še odlično izkušnjo s spletno stranjo restavracije. Kar pa je skoraj zagotovilo, da bo Miha pri njih še naročal. In to z veseljem 🙂

Brezplačni nasvet: kako privarčevati pri vaši spletni strani

Če imate spletno stran, ki jo poganja  wordpress, vašo novo odzivno spletno obliko lahko kupite v obliki predloge.  Nakup lahko opravite v znani spletni trgovini Themeforest. Cena se giblje okrog 60 €. Spletni razvijalec jo nato lahko prilagodi vaši blagovni znamki.

Če potrebujete pomoč pri preoblikovanju vaše spletne strani, nas lahko kontaktirate.

Priporočamo tudi: Spletna optimizacija internetnih strani

Oznake besedila: Odzivni dizajn spletne trgovine

Video: 5 prednosti, ki jih prinaša odzivni dizajn spletne trgovine