Optimizacija spletne strani za vgradne omare

Če smo v prejšnjem zapisu govorili o tem kako pravilno kreirati prodajni lijak, bo v današnjem našem zapisu, spodaj, predstavljen primer kako poteka optimizacija spletne strani za vgradne omare.

Primer je vzet zato, ker smo najprej na internetu, s pomočjo keyword načrtovalnika besed, sploh ugotovili, da je besedna zveza “vgradne omare” za spletni, slovenski trg, očitno dovolj zanimiva, saj jo na mesec, v povprečju, v Google vtipka cca. 1900 spletnih uporabnikov.

Optimizacija spletne strani za vgradne omare

Primer, kjer je prikazana optimizacija spletne strani za vgradne omare, je realen primer optimiziranja spletne strani, sicer pa kot veste, je glavni namen same optimizacije ta, da se spletna stran z, v tem primeru, vgradnimi omarami, znajde čim višje v Google, na to, izbrano ključno besedo.

Najprej povejmo, da so vgradne omare produkt, ki se na spletu trži na zelo različne načine. Po eni strani, izdeluje vgradne omare praktično vsak mizar, ki se ukvarja z notranjim opremljanjem. Po drugi strani prodaja vgradne omare vsak srednje velik in vsi največji prodajalci pohištva pri nas (Rutar, Harvey Norman, Lesnina,….).

Tretji, tem so vgradne omare, najbolj zanimive, so specialisti za vgradne omare (Akron, Izi mobili, Modul, Vgradneomare.eu, ipd,…).

Če se želimo pravilno lotiti optimizacije same spletne strani, ki ponuja na svoji strani (tudi) vgradne omare, moramo zato najprej dobro poznati konkurenco.

Pri čemer, če vtipkamo v Google, vgradne omare, ugotovimo, da so na prvih mestih, trenutno v glavnem samo specialisti za vgradne omare.

Velikih pohištvenikov ni – razlog pa je v tem, da so ti bolj skoncentirani na prodajo gotovih izdelkov (recimo otroške sobe in sestavi, že vnaprej izdelane mladinske sobe, sestavljeni kosi pohištva, ipd…).

Vgradne omare so namreč produkt, ki se izdela po meri, vsakega prostora posebej.

To pa pomeni, da za najprej izraženim interesom za nakup vgradne omare, stoji še izmera, nato svetovanje, nato izdelava ponudbe (po merah prostora), nato dostava in montaža.

Za kar pa so najbolj zainteresirani specialisti za vgradne omare, ne pa samo prodajalci.

Ko vemo to, je na vrsti pregled spletne konkurence ponudnikov specialistov vgradnih omar.

Pri pregledu te konkurence pa najprej pogledamo kako ti nastopajo, in kje imamo možnost, da jih dohitimo oz. prehitimo.

V večini primerov (ne samo za vgradne omare), ampak na splošno v pohištveni in mizarski branži, boste opazili, da je glavna prednost za optimizacijo spletnih strani, v pisanju in ustvarjanju prodajnega bloga. O tem smo pisali v članku kako narediti dober blog.

Čisto na hitro, pa to pomeni, da za primer, recimo vgradne omare, začnemo pisati blog, kjer predstavljamo z besedo in sliko primere izdelanih vgradnih omar – seveda pa pri tem pazimo, da so ti članki pisani čimbolj uporabno, čimbolj seo pravilno in čim bolj osredotočeno na posamezne ključne besede.

O ključnih besedah in primernem orodju za njihovo iskanje, smo napisali članek Orodje za iskanje ključnih besed, o uporabnosti vsebine, boste na internetu našli ogromno člankov (zelo dober članek je ta), za primerne primere vgradnih omar, pa lahko vzamemo kar dejanske slike iz montaže vgradnih omar, na terenu.

optimizacija spletne strani za vgradne omare
Vgradna omara

Če želimo spletno stran graditi kot dobro blagovno znamko, potem se za glavne slike, potrudimo in naročimo profesionalno slikanje, za dober in uporaben prodajni blog, pa zadošča, da uporabimo kar slike iz terena in iz montaž.

Na podoben način lahko nato optimiziramo še isto spletno stran za druge ključne besede ali pa več strani, z različnimi produkti.

Pri optimizaciji spletne strani za primer vgradnih omar (in tudi za druge produkte), bodimo pozorni, da za glavno spletno stran, za katero želimo, da se prikaže čim višje v Googlu, uporabimo čimveč kakovostnega besedila, čim več slik in čim več koristnih in uporabnih informacij.

Vsebina naj bo konkretna in dolga- nič ne škodi, če se uporabi za besedilo čez 2000 besed.

Slik naj bo čim več. Lahko pa se držite pravila, ki pravi, da na vsakih 100 besed, nalepite najmanj eno sliko.

Še boljše je, če vsebini na spletu dodate kakšen video.

Če tudi vas zanima optimizacija spletne strani za vgradne omare (ali druge produkte), vam priporočamo, da med ponudniki, ki za druge optimizirajo spletne strani na ključno besedo vgradne omare, NE poiščete enakih (saj so ti pogosto vezani na rezultate in uvrstitve s svojimi naročniki).

Zato je bolje, da se optimizacije spletnih strani naučite sami, pridobite dobrega blogerja ali pa poiščete dobrega optimizatorja med tistimi, ki na to besedno zvezo, še ne delajo za nekega naročnika.

Dober video na temo spletne optimizacije, si lahko ogledate tudi spodaj: